В метро стане менше реклами
П’ятниця, 13 березня 2015, 13:38Tweet |
Як стало відомо ГО «Перспективи Києва», у вагонах метро нараховується 12,5 тисяч рекламних площ. Комунальні підприємства «Київський метрополітен» та «Київреклама» вирішили скоротити кількість реклами у вагонах. За словами директора «Київреклами» Олега Калініченка, рекламу планують прибрати «на скосах над дверима», «по периметру» и на 50% з дверей. Прийняти таке рішення спонукало одразу дві причини: зменшення рівня інформаційного шуму і перегляд тарифної політики. На противагу зменшення кількості рекламних площ, збільшиться вартість розміщення реклами. Нагадаємо, що у КП «Метрополітен» залишається лише 12,5 % від реклами. Решта надходить у міський бюджет.
Добавить комментарий