У столиці відкриють центр скарг на ЖКГ
Середа, 8 квітня 2015, 10:01Tweet |
Як стало відомо ГО “Перспективи Києва”, вже в найближчі місяці у столиці з’являться інформаційно-сервісні центри, де можна буде отримати відповіді на всі питання, пов’язані з комуналкою будь-то тарифи або заборгованості. Там же можна буде поскаржитися на всі проблеми, пов’язані з квартирою і будинком, починаючи від поганого прибирання двору і закінчуючи сусідами, які залили вас водою.
“Ми будемо акумулювати інформацію про городян. Оператори центру за домашньою адресою клієнта можуть відразу побачити, з якими комунальними проблемами він вже звертався, який стан його вдома”, - повідомила “Вістям” радник заступника голови КМДА Юлія Грамотна.
У столичній мерії кажуть, що сервісні центри не будуть повністю замінювати диспетчерські жеків та інших комунальних служб.
“У киян повинен бути вибір, щоб вирішувати питання, тому нова служба не буде повністю замінювати інші служби, а буде, як доповнення. Наприклад, в сервісних центрах можна буде оформляти договори з виконавцями послуг, але не вирушаючи в інший район, а роблячи це недалеко від будинку. Можна буде вимагати перерахунку оплати послуг. У нас створено алгоритм перерахунку населенню за неякісні послуги. І монополісти дають нам цю інформацію. Такі центри допоможутьрадник заступника голови КМДА зняти соціальну напругу”, - говорить чиновниця.
Перші сервісні центри до кінця літа відкриються в декількох районах, де багато старого житла, наприклад, у Дніпровському, Шевченківському, Голосіївському районах. “Зараз в КМДА визначають, з яких районів почати. Якби у мерії були ресурси центри відкрили б всюди хоч завтра”, - підкреслила радник заступника голови КМДА.
Добавить комментарий