Тарифи на рекламу у столичному метрополітені зростуть вдвічі?
Понеділок, 16 лютого 2015, 17:54Tweet |
Як стало відомо ГО “Перспективи Києва”, директор комунального підприємства “Київреклама” Олег Калініченко повідомив, що торік від реклами в метро надійшло 25 млн грн. 12,5% від цієї суми повернули перевізнику і це склало 2,7 млн грн.
“Цього року, за умови незмінних тарифів, очікуються надходження близько 33 млн грн і тепер «підземці» віддаватимуть вже 87,5% - тобто близько 30 млн грн у 2015. В метрополітені зараз 25 тис кВ м рекламних площ. Видів носіїв близько 20, і відповідно стільки ж різних тарифів на розміщення. Умовний середній тариф – 100 грн за метр площі в місяць. Зараз працює робоча група, яка розробляє новий порядок розміщення реклами в метро – які, де і скільки розміщувати носії. Так само переглядають тарифи. Вони будуть підвищені. На лініях та станціях з найбільшим пасажиропотоком, а отже рівнем контакту, тарифи можуть зрости в 2-2,5 рази. Система тарифів буде гнучкою”, - розповів директор КП «Київреклама».
Олег Калініченко зазначив, що у 2014 році ринок реклами в столиці «просів» вдвічі. Поки-що ситуація тримається на цьому рівні.
Добавить комментарий