КМДА розробляє новий порядок розміщення реклами в столиці
Понеділок, 1 грудня 2014, 11:33Tweet |
По наявним даним ГО “Перспективи Києва”, процедура оформлення та порядок розміщення реклами в м. Києві не відповідає положенням чинних законів “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” та “Про рекламу”. Нагадаємо, що затверджене рішення Киівської міської ради від 22.09.2011 № 37/6253 порушує вище означені законі, чим створює умови для їх подальшого нехтування.
Такі висновки зробило Держпідприємництво, яке з 21 по 27 жовтня на підставі скарг суб’єктів господарювання, проводило позапланову перевірку Департаменту суспільних комунікацій Київської міської державної адміністрації стосовно додержання ним вимог законодавства з питань видачі дозвільних документів.
Зокрема, порядок розміщення реклами в місті Києві затверджено не Київською міською державною адміністрацією, а Київською міською радою, що вже суперечить закону про рекламу. Зараз функції дозвільного органу в питаннях розміщення реклами в м. Києві виконує Департамент суспільних комунікацій, який є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради, підміняючи собою Київську міську державну адміністрацію в цілому.
Крім того, строки для оформлення документів дозвільного характеру, встановлені Порядком розміщення реклами в місті Києві, не відповідають строкам, визначеним законом про дозвільну систему.
За результатами перевірки Держпідприємництвом до Департаменту суспільних комунікацій внесено припис, яким Департамент зобов’язано:
- ініціювати скасування Порядку розміщення реклами в місті Києві;
- розробити проект нового Порядку розміщення реклами в м. Києві, забезпечивши його відповідність закону про дозвільну систему;
- вжити заходів, необхідних для затвердження його Київською міською державною адміністрацією.
Згідно із законом про дозвільну систему припис Держпідприємництва є обов’язковим для виконання органом, якому він адресований, протягом 30 днів з дня отримання. Припис було отримано Департаментом суспільних комунікацій КМДА
Добавить комментарий