Клієнти-терористи закидають 1551 скаргами
П’ятниця, 17 липня 2015, 12:12Tweet |
Як стало відомо ГО “Перспективи Києва”, жителі деяких будинків організовуються і закидають десятками скарг через 1551 київські жеки. Особливо відзначилися жителі будинків у Шевченківському та Солом’янському районах. Так, на вул. Щербакова з п’яти адрес за місяць відправили в мерію 236 скарг! Схожа ситуація на вул. Семенівській, 13, - число звернень перевалило за 40. І це при тому, що зазвичай у місяць з одного будинку рідко приходить понад 5 повідомлень про проблеми.
Десь з місяць тому скарги посипалися з будинків №51в і №53в на Щербакова. Вони були однотипні: брудні під’їзди, погана проводка, незадовільний вивіз сміття і непрацюючі ліфти. Через кілька тижнів «підключилися» та інші адреси: №№ 55а, 57, 57а. Фото, прикладені до кожного повідомлення, підтверджують кожну проблему, не дозволяючи засумніватися в правдивості повідомлень і думати, що хтось жартома турбує комунальників по вигаданим проблемам. Та й спілкування з жителями цих будинків підтверджує дані з інтерактивної карти 1551.
Люди, які вже скористались таким методом вирішення комунальних проблем, запевняють, що він реально працює. «Ми вже кілька разів практикували такі кібератаки. Ось, наприклад, немає у нас гарячої води в будинку три або чотири тижні. Ми збираємося з сусідами і домовляється, що в такий-то час всі починають дзвонити на 1551 зі скаргами. Тоді наше питання вирішується дуже швидко. Причому з мерії навіть передзвонюють і запитують по кілька разів, чи з’явилася вода, відремонтована чи лівневка і так далі», - розповіла «Вістям» мешканка проспекту Перемоги, 114, Оксана М.
«У підвалах ніхто не прибирав, скільки ми тут живемо. Там постійно стоїть вода, через що замокають стіни, а в квартирах на першому поверсі відпадає плитка. Скоро буде падати нам на голови », - скаржиться мешканка вул. Щербакова, 53в, Надія Лаврова. «Ремонту ми не бачили років 15. Двір у нас доглянутий, а ось в підвалі періодично заводяться блохи. Доводиться звертатися в служби, щоб їх труїли », - додає мешканка будинку на Щербакова, 51в, Оксана.
До слова, в кол-центрі КМДА підтвердили - такі кібератаки не рідкість: «Випадки, коли з однієї адреси приходить по кілька десятків скарг, не поодинокі. Проблемні питання, наведені у скаргах, як правило, підтверджуються. Питань ЖКГ стосуються приблизно 80% від загальної кількості звернень. Велика частина громадян скаржаться на неналежне утримання жилих будинків та прибудинкових територій - неналежне прибирання та санітарний стан територій, стан ліфтів, не засклені вікна».
«Люди зайнялися троллінгом в надії вирішити свої проблеми незалежно від фінансування і планів міської адміністрації. Але цим хрущовок по 50 років, у них закінчився термін експлуатації. Потрібно або визнавати їх все аварійними, відселяти людей і будувати житло заново або робити ОСББ, піднімати тариф на утримання і робити капремонти. Міська програма капремонтів фінансується з міського бюджету. Ми не можемо відремонтувати 1500 будинків за рік. Цього року можемо зробити 140 будинків, в наступний стільки ж, але все відразу не піднімемо. На це потрібно 1,5-2 млрд грн », - говорить «Вістям» Олег Гаряга.
Щоб вивести житловий фонд з аварійного стану в Шевченківському районі планують програму поетапного «оздоровлення» будинків протягом декількох років. «Останні 4 роки не було капвкладень в ремонт будинків, фінансувався тільки аварійний. За умов обмеженого фінансування ми можемо зробити тільки обмежена кількість об’єктів. Спочатку потрібно визначитися з аварійними будинками і зробити ремонт в них - це перший етап на 3 роки. Друга стаття на 5 років - поточний ремонт. І план на 7 років - капітальний. При цьому важливо дотримуватися графіка і індексувати ціни з урахуванням інфляції. Якщо фінансування 100%, все можна зробити і за рік, але потрібно бути реалістами - однорічні програми в нашому випадку не ефективні », - запропонував ідею Олег Гаряга.
Добавить комментарий