Київський метрополітен недоотримує 140 мільйонів на рік
П’ятниця, 2 січня 2015, 12:12Tweet |
Як стало відомо ГО “Перспективи Києва”, столичний метрополітен недоотримує щонайменше 140 мільйонів гривень на рік. Про це повідомляє група депутатів у Київраді, яка провела аналіз фінансово-господарської звітності та діяльності комунального підприємства. За їх словами, переглядати політику тарифікації проїзду можна лише після проведення повного незалежного аудиту підземки та аудиту площ, що надаються в оренду; повернення коштів за рекламу у метрополітен; повернення повноважень по ціноутворенню тарифів метрополітену; реструктуризації боргу та введення електронного квитка.
За словами депутатів, приблизний обсяг з продажу реклами в метро сягає 120 мільйонів гривень на рік. Потенційне недоотримання – 50 мільйонів гривень на рекламі. На здачі площ в оренду – 20 мільйонів гривень. Ще однією причиною недоотримання коштів столичною підземкою депутати називають крадіжки на жетонах.
«Існують цілі схеми з жетонами, коли жетони з турнікетів не обліковуються. Зафіксовані випадки на суми: 1) станція «Шулявська» 900 тисяч гривень, 2) станція «Політехнічний інститут» 1,44 мільйона гривень; 3) станція «Мінська» 1,2 мільйона гривень», - йдеться в повідомленні.
Світовий досвід показує, що введення єдиного електронного квитка піднімає ріст доходу від перевезення пасажирів на 20-30%. Тобто, при введенні електронного квитка дохід потенційно (щонайменше) збільшиться на 10%, це виходить 70 мільйонів гривень на рік.
Добавить комментарий